сутність державного адміністративного контролю

сутність державного адміністративного контролю

Мета статті – дослідити сутність понять «нагляд», «контроль», «державний нагляд», «державний контроль» «адміністративний нагляд», «адміністративний нагляд в сфері запобігання та протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму». Досягнення визначеної мети, перш за все, передбачає дослідження діяльності суб'єктів державного фінансового моніторингу, їх регулятивної та наглядової функцій, пошуку шляхів і способів постійного вдосконалення їх організаційно-управлінських форм діяльності.

Контроль— це основний спосіб забезпечення законності, головними напрямками здійснення якого є: а) додержання планової, фінансової, ціноутворюючої, договірної, технологічної, виконавчої, трудової та ін. видів державної дисципліни; б) використання державних ресурсів; в) виконання вимог природоохоронного законодавства  Сутність державного контролю неможливо усвідомити без характеристики його видів. Виокремлюють такі види залежно від: — обсягу контролю та характеру контрольних повноважень: загальний та спеціальний  Адміністративний примус: сутність, особливості, види і правове регулювання. Адміністративний проступок: сутність, ознаки, склад.

3.1. Сутність та зміст поняття «державний контроль у сфері ведення лісового господарства України: Концепція адміністративної реформи в Україні передбачає необхідність удосконалення правового регулювання контрольної діяльності шляхом упорядкування системи контрольних органів, визначення організаційних та матеріально-фінансових засобів -

Сутність державного контролю неможливо уяснити без характеристики його видів. Залежно від критеріїв класифікації виділяють: — обсягу контролю та характеру контрольних поноважень: загальний та спеціальний; — часу проведення: попередній, поточний (оперативний) і наступний; — організаційних взаємозв'язків контролюючого і підконтрольного об'єкту: зовнішній (парламентський, президентський, судовий) і внутрішній

Сутність і значення процесу адміністративного менеджменту.  Організаційні функції управління державними установами і організаціями та шляхи їх реалізації: 1) встановлення цілей – визначення майбутнього державної організації; 2) розроблення стратегії – обґрунтування способу досягнення організаційних цілей; 3) планування роботи – розподіл завдань між конкретними виконавцями; 4) проектування роботи – формування посадових функцій виконавців; 5) мотивація і стимулювання персоналу – цілеспрямований вплив на працівника; 6) координація діяльності – погодження зусиль виконавців 7) облік та оцінка виконання робіт – контроль.  Види адміністративного контролю. Зовнішній та внутрішній адміністративний контроль.

Види державного контролю. До контрольної діяльності висувається цілий ряд вимог, згідно з якими вона повинна бути: - підзаконною, тобто контроль має здійснюватися тільки в рамках конкретних нормативних приписів; - систематичною, тобто нести регулярний характер  Адміністративні методи державного регулювання є інструментом прямого впливу держави на діяльність суб’єктів господарювання, оскільки носять директивний, обов’язковий характер. Вони базуються на застосуванні нормативних актів (розпоряджень, рішень, наказів, постанов органів державного управління) і ґрунтуються на таких управлінських відносинах, як дисципліна, відповідальність, влада, примус.

У державному секторі адміністративне управління - це організація, планування, регулювання та контролювання діяльності державної установи та тих суспільних процесів, які є підконтрольними конкретній державній установі. АМ у державному секторі охоплює такі рівні: 1) Національний.

з дисципліни "Адміністративне право". на тему: Державний контроль та його види. Зміст. Вступ . 3. Розділ 1. Контроль у державному управлінні: сутність, ознаки, основні характеристики. співвідношення правничих термінів "контроль" і "нагляд" . 6. Розділ 2. Загальні засади теорії державного контролю . 14. 2.1 Поняття і зміст державного контролю . 14. 2.2. Призначення і функції державного контролю . 16. 2.3. Основні стадії, принципи і засоби державного контролю . 21. Розділ 3. Класифікація видів державного контролю . 26. Висновки .

Його сутність полягає в тому, що суб´єкт контролю здійснює облік і перевірку того, як контрольований об´єкт.  Контроль є одним з найбільш поширених і дієвих способів забезпечення законності. Його сутність полягає в тому, що суб´єкт контролю здійснює облік і перевірку того, як контрольований об´єкт виконує покладені на нього завдання і реалізує свої функції.  4. Контроль з боку центральних органів державної виконавчої влади. Це контроль, який здійснюється міністерствами, комітетами, відомствами.

Контроль – це функція державного управління, що полягає у встановленні результатів діяльності певних суб'єктів, допущених відхилень від прийнятих вимог, принципів організації, виявленні причин цих відхилень, а також у визначенні шляхів подолання перешкод для ефективного функціонування всієї системи. Поряд з контролем державні органи здійснюють такі близькі до нього види діяльності, як нагляд і моніторинг. З огляду на це необхідно відзначити відмінності між названими явищами. Так, до найбільш характерних особливостей нагляду належать

Роль державного управління в умовах проведення адміністративної реформи. Різниця між державним і суспільним управлінням. Співвідношення державного управління та місцевого самоуправління.  Державний контроль за використанням та охороною земель. Загальна характеристика джерел земельного права. Загальна характеристика правового режиму земель промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення.  Поняття та ознаки правової держави. Поняття та сутність конституційного ладу України. Поняття, сутність та принципи громадянства України. Порядок голосування, підрахунку голосів виборців, встановлення результатів виборів та їх опублікування.

5.3. Внутрішній адміністративний контроль: сутність, переваги та недоліки, види: Внутрішній адміністративний контроль - це вид контролю, що здійснюється у порядку підлеглості в межах адміністративної ієрархії. Тут вищий орган (його спеціалізовані структури та посадові особи) перевіряє виконання покладених завдань та функцій -

МЕЛЬНИК Роман Сергійович, професор кафедри адміністративного права юридичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор юридичних наук, професор (розділ 1; розділ 2 (у співавтор-стві з В.М. Бевзенком); розділ 3). БЕВЗЕНКО Володимир Михайлович, професор кафедри адміністративного права юридичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор юридичних наук, професор (розділ 2 (у співавторстві з Р.С. Мельником); розділи 4, 5). УДК 342.9(477)(075.8) ББК 67.9(4Укр)401я73. Це видання здійснене за сприяння Координатора проектів ОБС

Метою реферату є з'ясування природи громадського контролю як потужного засобу захисту прав громадян і вироблення на цій основі науково обґрунтованих пропозицій щодо подальшого розвитку даної форми громадської участі в управлінні задля підвищення ефективності діяльності як органів публічної влади, так і підприємств, установ й організацій, що надають соціальні послуги

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

б сачанкі хлеб кошык малін насцечка бабка адарка

схема зарядного світязь узи-п-12 6 6 3-ухл 3.1

ігри через торент і без регистрации на компьютер l.a.noire