структура уроку письма на вивчення нової букви

структура уроку письма на вивчення нової букви

Урок 138 (письмо). Тема. Письмо рядкової букви х («ха»), складів, слів з нею. Мета: вчити дітей правильно аналізувати структуру рядкової букви х («ха»), писати її та слова з нею в рядках зошита; розвивати вміння будувати звукові моделі; тренувати мислення та пам’ять учнів; виховувати шанобливе ставлення до хліба, охайність. Обладнання: таблиця для вправи «Кут зору»; фішки для складання звукових моделей; каса букв; зразки друкованих та рукописних букв. Хід уроку. I. Організаційний момент. II. Звукові аналітичні і синтетичні вправи. 1 Гра «Вгадай звук». — Приготуйте ваші долоні. Я читатиму вірш,

в) за наявністю чи відсутністю нової теми на одному уроці – уроки вивчення нового звука і букви або навчання письму букви, великої і малої (рядкової), і уроки закріплення, на яких нова буква не вивчається; особливий тип уроку — урок повторення і узагальнення, обов'язковим є також щотижневий урок читання, на якому до 20 хвилин відводиться на позакласне читання. До уроків навчання грамоти ставляться загальнодидактичні і спеціальні методичні вимоги. Загальнодидактичні вимоги  Орієнтовна структура заняття (уроку) вивчення нового звука і букви І. Артикуляційно-слухові вправи (у визначеній послідовності). Виділення звука. Вимовляння і спостереження за його артикуляцією.

Тема работы: Письмо в букварний період по предмету Педагогика. Размер: 611.60 КБ. Содержит 26960 знаков, 1 таблица и 2 изображения. .Письмо в букварний період . .  до другої — букви, які в своїй основі мають пряму паличку, паличку з закругленням вгорі, вгорі та внизу, а також додаткові елементи: г, п, т, р, н, ґ  На уроці опрацювання нової літери вчитель, крім показу письма на дошці, використовує картки із зразковим накресленням літер, збільшених приблизно в 20 разів. У зошитах з письма представлені зразки написання літер, у тому числі й пунктиром, призначені для обведення. Однак при необхідності вчитель, надаючи дитині індивідуальну допомогу, може подати додатковий зразок і в процесі письма.

4.Завдання з розвитку навички читання. 5.Розвиток мовлення на уроці вивчення нової букви. Рекомендована література. 1. Дорошенко С.І., Олійник С.П. Робота з орфограмами на уроках письма в 1класі, -ж-л "Початкова школа",№12, 1995р. 2. Зимульдінова А.С., Проць М.М. Вивчаємо Буквар.- ж-л "Початкова школа" ,№№6, 7,1991р.  Загальна структура уроку опрацювання нової букви має відповідати сформульованій темі, наприклад: «Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер», тобто у най повинен відображатися провідний принцип аналітико синтетичного методу навчання грамоти - від звука до букви. Урок, на якому учні ознайомлюються з новою буквою, може складатися з таких етапів

А тому загальна структура уроку письма, на якому вивчається нова буква, як і уроку читання, підпорядковується найважливішому принципові навчання грамоти за звуковим аналітико-синтетичним методом — „від звука до букви”. Це означає, що перед суто графічними вправляннями в написанні тієї чи іншої літери учні мають виконати ряд аналітико-синтетичних вправ зі звуками, які позначаються на письмі даною буквою. На уроці письма виконується також робота, пов’язана із розвитком мовлення і мислення школярів, приділяється значна увага виробленню у них умінь і навичок загальнонавчального характеру, зокрема

Урок введения новой буквы Д. Урок получения новых знаний. Дети под руководством учителя знакомятся с письменной строчной буквой Д. Просмотр содержимого документа «Урок введения новой буквы Д.» Урок введения новой буквы Д. (Обучение грамоте. Система Д.Б. Эльконина–В.В.  Ученики садятся на свои места и хором или по цепочке читают слоги с буквой Д. Письмо слогов с буквой Д. - Слоги с буквой Д мы прочитали. Что вы еще хотите узнать об этой букве?

Урок введения новой буквы Д. Урок получения новых знаний. Дети под руководством учителя знакомятся с письменной строчной буквой Д. Просмотр содержимого документа «Урок введения новой буквы Д.» Урок введения новой буквы Д. (Обучение грамоте. Система Д.Б. Эльконина–В.В.  Ученики садятся на свои места и хором или по цепочке читают слоги с буквой Д. Письмо слогов с буквой Д. - Слоги с буквой Д мы прочитали. Что вы еще хотите узнать об этой букве?

Структура урока: 1)Самоопределение к учебной деятельности; 2) Актуализация знаний и фиксации затруднений в деятельности  Тема урока: Письмо букв ч,Ч.Тип урока: овладение новыми знаниями. Задачи урока: Предметные задачи урока: развитие у учащихся умений: писать строчную и заглавную буквы Ч, ч Конспект и презентация к уроку обучение грамоте (письмо). Тема урока: Письмо слогов и слов с изученными буквами. 1 класс УМК "Гармония". Конспект и презентация к уроку обучение грамоте, букварный период (письмо). Пропись №3. 1 класс УМК "Гармония". Тема урока: Письмо слогов и слов с изученными буквами. Конспект урока обучения грамоте (письмо) в 1 классе по теме «Письмо букв П п».

2.2 Орієнтовна структура уроку письма в букварний період навчання грамоти. Висновки. Список використаної літератури.  Мета роботи - охарактеризувати методику навчання письма першокласників в букварний період.  Закріплення уміння писати правильно букви та їх поєднання відбувається у словах з цими буквами, з 2-3-разовим повторенням цих слід окремо (залежно від складності поєднань), у словосполученнях, невеликих реченнях. У післябукварному періоді необхідно на кожному занятті пропонувати списування друкованих слів, речень чи невеликого зв’язного тексту.

Структура уроку вивчення нової букви (письмо) 1. Організація класу до роботи. 2. Зв’язок уроку письма з уроком читання. 2.1. Повторення раніше вивченого. 2.2. Аналітичні і синтетичні (звукові, буквені) вправи.  5.2. Створення рухового образу (письмо в повітрі, мокрим пензликом, обведення пальцями випуклого зразка букви) 5.3. Обведення зразка літери в зошиті, написання за пунктирними лініями. 6.Вправи з письма. 6.1. Написання літер. 6.1.1. Написання трьох літер самостійно.

2.2 Орієнтовна структура уроку письма в букварний період навчання грамоти. Висновки. Список використаної літератури.  Урок письма слід переривати на відпочинок не менше двох разів. Час визначається вчителем, однак кожна з перерв - не коротша за півхвилини.  б) графічними - правильно зображувати букви і їх поєднання (елементи букв і букву в цілому, дотримувати співвідношення її частин), склади, слова; писати букви з одним нахилом, дотримуватись однієї висоти й ширини букви, рівномірно розташовувати слова у рядку; писати крапку, кому, знак оклику, знак питання, тире

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

б сачанкі хлеб кошык малін насцечка бабка адарка

схема зарядного світязь узи-п-12 6 6 3-ухл 3.1

ігри через торент і без регистрации на компьютер l.a.noire