ступені порывняння прислывникыв конспект уроку
ступені порывняння прислывникыв конспект уроку
ТЕМА УРОКУ . СТУПЕНІ ПОРІВНЯННЯ ЯКІСНИХ ПРИСЛІВНИКІВ МЕТА : ознайомити школярів зі ступенями порівняння якісних прислівників, поглибити знання учнів про прислівник; Формувати вміння утворювати і правильно вживати ступені порівняння прислівників, відрізняти їх від омонімічних прикметників; розвивати пам'ять і увагу, збагачувати словниковий запас учнів; За допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати в семикласників любов та повагу до рідного слова, до народного мистецтва. ТИП УРОКУ : урок засвоєння нових знань (формування мовної і мовленнєвознавчої компетенцій). О
Без ступенів порівняння прислівників прислівників не обходиться жодна бесіда чи твір. Правильне утворення ступенів порівняння свідчить про грамотність та ерудованість. Тому розгляньмо ці правила і більше не допускаймо помилок! Ступені порівняння мають тільки прислівники, утворені від якісних прикметників за допомогою суфіксів -о, -е (гарний — гарно, добрий — добре). Ступенів порівняння є два — вищий і найвищий. Як і в прикметниках, форми ступенів порівняння прислівників вказують на більшу міру вияву названої ознаки. Порівняйте: розповісти докладно — розповісти докладніше — розповісти найдоклад
Творення ступенів порівняння прислівників. Ступені порівняння мають тільки прислівники, утворені від якісних прикметників. 234. І. Утворіть від поданих прислівників усі форми вищого і найвищого ступенів порівняння. Від яких прислівників форми ступенів порівняння не утворюються і чому? Зручно, тихо, назавжди, сухо, пізно, ощадливо1, гірко, погано, обережно, бадьоро, натщесерце2. Якщо у вас є виправлення або пропозиції до даного уроку, напишіть нам. Якщо ви хочете побачити інші корективи і побажання до уроків, дивіться тут - Освітній форум. Источник — «http://edufuture.biz/index.php?title=Ступені_порівняння_прислівників». Авторські права | Privacy Policy |FAQ | Партнери | Контакти | Кейс-уроки.
Тип уроку: урок –пошук. Обладнання: таблиці «Ступені порівняння прислівників», «Розряди прислів-ників», роздавальний матеріал, словники, підручник. Хід уроку. I. Повторення основних понять теми. Бесіда за запитаннями Чи всі розряди мають ступені порівняння? Які ступені порівняння і їхні форми вам відомі? Підготуйте зв’язну розповідь за таблицею і проведіть взаємоперевірку знань. Гра «Плутанка словесна» (утворити із даних складів слова, вказати до якого ступеня порівняння вони належать). ше-ус-пі-най-шні. сма-ше-чні. II. Систематизація знань, основних понять, їх подальший розвиток і поглиблення. Оголошення мети уроку. До слова близько доберіть антонім.
Урок з теми Ступені порівняння прислівників. Теоретичні матеріали та завдання Українська мова, 7 клас. МiйКлас — онлайн школа нового покоління. Прислівники на -\(о\), -\(е\), утворені переважно від якісних прикметників, так само можуть мати \(ступені\) \(порівняння\) — вищий і найвищий. Приклад: Творення ступенів порівняння.
Мета: охарактеризувати ступені порівняння прислівників, повторивши ступені порівняння прикметників, формувати практичні вміння та навички визначення, розрізнення форм ступенів порівняння; розвивати орфографічні вміння, збагачувати словниковий запас; сприяти вихованню патріотизму. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: проект «Софіївка», текст-опора, картки «Словесне намисто», капелюхи. Хід уроку. 1. Орг. момент. Доброго Вам дня!
7- А клас. Тема. Ступені порівняння прислівників. Соціокультурна тема Я і українська мова. Мета уроку: · навчальна: поглибити знання учнів про прислівник як самостійну незмінну частину мови, ознайомити зі ступенями порівняння прислівників, ознайомити учнів з граматичними ознаками прислівників, навчити визначати синтаксичну роль прислівника; · розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, творче мислення, пізнавальні здібності, пошукові якості, організаторські навички, культуру мовлення, стилістичну вправність; · виховна: виховувати любов до української мови, художнього слова, повагу до традицій
Вищий ступінь порівняння має просту і складену форми. Проста форма вищого ступеня твориться за допомогою суфіксів -ш-, -іш-: швидко — швидше. Складена форма вищого ступеня порівняння утворюється додаванням до прислівника вищого ступеня слів більш, менш: більш доречно, менш практично. Проста форма найвищого ступеня порівняння твориться за допомогою префікса най-: для підсилення можуть уживатися префікси як-, що-: якнайдружніше, найтепліше. Складена форма найвищого ступеня порівняння утворюється додаванням до прислівників слів найбільш, найменш: найбільш дружно, найменш докладно.
Мета: охарактеризувати ступені порівняння прислівників, повторивши ступені порівняння прикметників, формувати практичні вміння та навички визначення, розрізнення форм ступенів порівняння; розвивати орфографічні вміння, збагачувати словниковий запас; сприяти вихованню патріотизму. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: проект «Софіївка», текст-опора, картки «Словесне намисто», капелюхи. Хід уроку. 1. Орг. момент. Доброго Вам дня!
7- А клас. Тема. Ступені порівняння прислівників. Соціокультурна тема Я і українська мова. Мета уроку: · навчальна: поглибити знання учнів про прислівник як самостійну незмінну частину мови, ознайомити зі ступенями порівняння прислівників, ознайомити учнів з граматичними ознаками прислівників, навчити визначати синтаксичну роль прислівника; · розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, творче мислення, пізнавальні здібності, пошукові якості, організаторські навички, культуру мовлення, стилістичну вправність; · виховна: виховувати любов до української мови, художнього слова, повагу до традицій
Урок 1. Ступені порівняння прикметників в англійській мові - Продолжительность: 4:36 LingSmartWay. Ступені порівняння прикметників в англійській мові - Продолжительность: 4:30 Інна Товт 11 388 просмотров. 4:30. Відокремлені означення - Продолжительность: 10:37 Серафима Ткаченко 7 190 просмотров.
Конспекти уроків української мови та літератури [45]. Конспекти уроків світової літератури [29]. Конспекти уроків всесвітньої історії [12]. Мета: поглибити знання учнів про прислівник, його морфологічні ознаки, ознайомити зі ступенями порівняння прислівників; формувати загальнопізнавальні вміння аналізувати ступені порівняння прислівників, відрізняти їх від омонімічних ступенів порівняння прикметників; розвивати творчі вміння утворювати вищий і найвищий ступені порівняння прислівників; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати в семикласників загальнолюдські цінності. Внутрішньопредметні зв’язки: Лексикологія і фразеологія: народні вислови з прислівниками; прислівники-антоніми.
- План-конспект уроку (розробка уроків) - Літературне місто - Онлайн-бібліотека української літератури. Освітній онлайн-ресурс. - Мета: дати поняття про ступені порівняння якісних прикметників, їх творення; формувати вміння розпізнавати ступені порівняння прикметників, правильно. Мета: дати поняття про ступені порівняння якісних прикметників, їх творення; формувати вміння розпізнавати ступені порівняння прикметників, правильно вживати їх у мовленні, вдосконалювати культуру усного й писемного мовлення. Обладнання: підручник, дидактичний матеріал. Хід уроку. І. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Перевірка домашнього завдання.
Українська мова 7 класу. Тема: Ступені порівняння прислівників. Мета: поглибити знання учнів про прислівник, його морфологічні ознаки, ознайомити зі ступенями порівняння прислівників; Формувати вміння утворювати і правильно вживати ступені порівняння прислівників, відрізняти їх від омонімічних прикметників; Розвивати творчі вміння утворювати вищий і найвищий ступені порівняння прислівників; Виховувати в семикласників загальнолюдські цінності. Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок. Обладнання: підручник, роздатковий і демонстраційний матеріал, проектор. ХІД УРОКУ. І. Організацій
Відповідь Б. Ступені порівняння мають якісно-означальні прислівники.Прислівники у рядку "Б" до якісно-означальних не належать. Відповідь Б. Ступені порівняння мають якісно-означальні прислівники. Прислівники у рядку "Б" до якісно-означальних не належать.
Мета: повторити та поглибити знання учнів про групи прикметників за значенням; дати відомості про ступені порівняння якісних прикметників та їх творення, формувати вміння шестикласників правильно утворювати ступені порівняння, правильно й доречно вживати їх у мовленні; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, спостережливість; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття відповідальності за збереження краси природи.
Комментарии
Отправить комментарий